پرسشنامه مشتری مداری

پرسشنامه مشتری مداری
پرسشنامه, پرسشنامه مشتری مداری, دانلود پرسشنامه مشتری مداری, مداری, مشتری

رفتن به سایت اصلی

پرسشنامه مشتری مداری
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 2 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏پرسشنامه‏ ‏مشتری‏ ‏مداری‏ (CUSTOR‏)‏هدف‏: سنجش میزان مشتری ‏مداری‏دستورالعمل: ‏هر کدام از شاخص های زیر تا چه حد در شرکت شما وجود دارد؟‏ردیف‏عبارات‏کاملاً موافقم‏موافقم‏نظری ندارم‏مخالفم‏کاملاً مخالفم‏1‏مشتریان نقش مشورتی در فرایند خرید بازی می کنند.‏2‏به مشتریان بیشتر از آن چیزی وعده داده نمی شود که بتوانند ارائه دهند.‏3‏کارمندان می دانند که چه ویژگی هایی از محصول برای مشتریان با ارزش تر است.‏4‏به مشتریان اطلاعاتی داده می شود که منجر به انتظارهای واقع بینانه بشود.‏5‏کارمندان برای جلب رضایت مشتریان، فراتر از حد وظیفه های خود عمل می کنند.‏6‏شرکت سیستمی برای نظارت، تحلیل و حل مشکلات مشتریان در نظر گرفته است.‏7‏مشتریان می توانند به راحتی شکایت کنند.‏8‏اطلاعات به طور منظم از مشتریان جمع آوری و دریافت می شود.‏9‏سیاست ها و فرایندهایی حذف می شوند که برای مشتریان ایجاد ارزش نمی کنند.‏10‏کارمندان از مأموریت و هدف های شرکت مطلع اند.‏11‏نیازهای مشتریان بر نیازهای داخلی شرکت برتری دارد.‏12‏منابع و امکانات کافی برای رفع نیازهای مشتریان در اختیار کارمندان قرار می گیرد.‏13‏اطلاعات و بازخورهای دریافتی از مشتریان در فرایند توسعه ی محصول ها مورد استفاده قرار می گیرد.‏14‏شرکت به طور مداوم تکنولوژی ها، فرایندها و محصول های خود را بهبود می بخشند.‏15‏شرکت به طور مداوم چرخه ی زمانی تحقیق و توسعه را کاهش می دهد.‏16‏شرکت به طور مداوم برای توسعه ی ایده های جدید سرمایه گذاری می کند.‏17‏مدیران نوآوری مداوم را کلیدی برای بدست آوردن و حفظ مزیت رقابتی می دانند.‏18‏مدیران برای انجام کیفیت کار برای تحویل به مشتری وسواس زیادی دارند‏19‏شعار شرکت ما در وهله اول توجه به کیفیت است‏20‏کیفت ما قابل رقابت با سازمان‏ ‏های جهانی است‏معرفی پرسشنامه:‏پرسشنامه مشتری محوری توسط ‏کای وهمکاران ‏(2002) ساخته شده است که از 17 گویه و 4 خرده مقیاس نزدیکی با مشتری (5 سوال)، رفاه مشتری (4 سوال)، شفافیت شرکت (4 سوال) و بهبود مداوم (4 سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان مشتری محور بودن بکار می رود.
 

  • پاورپوینت در مورد بازی های المپیک جوانان

    پاورپوینت در مورد بازی های المپیک جوانان المپیک, بازی, بازی های المپیک جوانان, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد بازی های المپیک جوانان, جوانان, دانلود پاورپوینت در مورد بازی های المپیک جوانان, مورد, های رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد بازی…

  • تحقیق در مورد مونوگرافی شهر جدید گلبهار 35 ص

    تحقیق در مورد مونوگرافی شهر جدید گلبهار 35 ص 35, تحقیق, تحقیق در مورد مونوگرافی شهر جدید گلبهار 35 ص, جدید, دانلود تحقیق در مورد مونوگرافی شهر جدید گلبهار 35 ص, شهر, ص, گلبهار, مورد, مونوگرافی, مونوگرافی شهر جدید گلبهار…

  • نكات ايمني در كامپيوتر

    نكات ايمني در كامپيوتر ايمني, دانلود نكات ايمني در كامپيوتر, در, كامپيوتر, نكات, نكات ايمني در كامپيوتر رفتن به سایت اصلی نكات ايمني در كامپيوتر لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش…

  • پاورپوینت در مورد نظریه پردازی در فلسفه

    پاورپوینت در مورد نظریه پردازی در فلسفه پاورپوینت, پاورپوینت در مورد نظریه پردازی در فلسفه, پردازی, دانلود پاورپوینت در مورد نظریه پردازی داده بنیاد, در, فلسفه, مورد, نظریه, نظریه پردازی در فلسفه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد نظریه…

  • پاورپوینت در مورد وظايف يك مربي(سرمربي خوب)

    پاورپوینت در مورد وظايف يك مربي(سرمربي خوب) پاورپوینت, پاورپوینت در مورد وظايف يك مربي(سرمربي خوب), خوب, دانلود پاورپوینت در مورد وظايف يك مربي(سرمربي خوب), مربي(سرمربي, مورد, وظايف, وظايف يك مربي(سرمربي خوب), يك رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد وظايف…